Degerfors IF
Flickor födda 2013

Idrottsrabatten
2024-04-13 13:04

Under träning kommande vecka kommer 4 stycken idrottsrabatten att delas ut till era barn. Dessa häften är det alla behöver sälja för att uppfylla kvoten men självklart får ni gärna sälja fler. Häftena säljer vi till förmån för klubben och detta år har de DIF-logga och kostar 100 kr styck.

Betalning för era häften behöver ske senast 26/5 via Swish till 070-24 26 234 (Josefine Pettersson)

Om det finns någon som kan/vill sälja extra häften finns det fler att hämta på kansliet. Säljer vi fler häften än det som är utdelat till laget så går 50kr/ häfte till lagkassan. Hör av er senast 28/4 om ni är intresserade av fler häften så fixar vi det.

Kioskschema 2024
2024-04-10 18:40

Kiosk Stora Valla 2024

Även detta år har ungdomssektionen i Degerfors IF ansvaret för kioskförsäljningen på Stora Valla. Vinsten från kioskerna går direkt in i verksamheten vilket bidrar till att föreningen kan hålla nere träningsavgifter för våra barn och ungdomar.

Detta gäller för kioskerna:

• Vi är även i år tilldelade kiosk 1, den stora kiosken nedanför sittplatsläktaren mot älven.

• Varje pass ska bemannas av fem vuxna. Vi har totalt 6 pass under säsongen. 2 pass ligger före sommaruppehållet och 4 efter. Schemat ni får idag gäller före sommaruppehållet, nytt schema kommer längre fram när speldatum för hösten är spikade.

• Lagets tränare kommer inte ha något kioskpass.

• Några föräldrar kommer att ha 2 kioskpass under säsongen och några 1.

• Om du inte kan stå passet som du blivit tilldelad så är det ditt eget ansvar att höra av dig till någon annan förälder och byta pass.

• Uteblir du från ditt arbetspass debiteras du 500 kronor. Detta för att föreningen då kallar in en ersättare som avlönas för att hjälpa till i kiosken. Ersättare rings in 10 minuter efter samlingstiden om du inte meddelat att du blir sen.

• Samling 2 timmar före matchstart vid kiosk 1 där du prickas av och får instruktioner av kioskansvariga Julia Werner och Lisen Larsson.

23/4 19.00 DIF - Helsingborg Alice A, Svea, Isabelle, Vega, Tuva

samling vid kiosk 1 17:00

28/5 19.00 DIF - Varberg Milla, Miranda, Margo, Jonna, Elin

samling vid kiosk 1 17:00

Om du har några frågor eller något är oklart så hör av dig!

Hälsningar Lisa, Millas mamma

Sista betalningsdag imorgon!
2024-03-24 13:38

Kom ihåg att betala era kakor senast imorgon 25/3.

Swisha till 070-24 26 234

Med vänlig hälsning, Josefine

Dags att hämta era kakor!
2024-03-03 15:11

Kakorna har anlänt, är sorterade och redo att hämtas.

Observera ny adress för upphämtning då vi flyttat:

Palmgatan 7, Degerfors

På höger sida av dubbelgaraget finns dörren som är öppen följande tider:

Söndag 3/3 kl 15.00-19.00

Onsdag 6/3 kl 17.00-19.00

Torsdag 7/3 kl 08.00-19.00

Era kakor är märkta med ert namn så bara att gå in och och hämta det ni beställt!

Vid leverans medföljer sammanfattning på er beställning, klisterlappar att fästa på kakorna samt samt info om betalning.

Betalning av er samlade beställning skall göras senast 25/3 med Swish till 070-24 26 234. Viktigt att detta hålls så jag hinner betala fakturan till Kakservice i tid.

Tack för ert engagemang denna försäljningsperiod. Tillsammans har vi dragit in 22 605 kr till tjejernas lagkassa!

Slutspurt på kakförsäljningen!
2024-02-19 19:11

På söndag 25/2 är sista dagen att rapportera in er kakförsäljning. För att rapportera ditt barn som säljare så går du in på denna länk:

För att laget ska ha möjlighet att komma i väg på Aroscupen så är det viktigt att vi alla hjälps åt med försäljningen. Alla tjejer i laget måste sälja 7 burkar var eller mer. Varje burk kostar 70 kr och ger laget 33 kr per burk.

Jag återkommer med info om leverans när jag fått mer info från Kakservice.

Våra partners
STÖTTA DEGERFORS IF